Introductie
Werken bij dit dynamische bedrijf betekent werken voor een A-merk, daarbij horen top medewerkers! Dit is een ambitieuze professionele organisatie en wil in alles wat zij doet de beste maar ook klantgericht zijn. Dit betekent goede doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie, in elk vakgebied, voor ambitieuze mensen.
Organisatie
Op de afdeling Operations worden de lopende overeenkomsten beheerd. Je kunt hierbij denken aan het activeren, wijzigen of beëindigen van een overeenkomst of het beheren van de servicecomponenten. Als Consultant Collections bel je met onze klanten die een factuur (nog) niet hebben kunnen betalen. Je maakt gevoelige onderwerpen op een prettige manier bespreekbaar. Je komt tot een oplossing die voor alle partijen werkt. In deze baan ontwikkel je elke dag je communicatie skills, zowel via de telefoon als via e-mail.
Functie
Jouw dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- De dagelijkse opvolging en incasso van achterstallige facturen voor retail en corporate klanten;
- Onderhandelen met klanten om maandelijkse termijnen achteraf te innen door gebruik te maken van de beschikbare technologie en daarbij te voldoen aan de wettelijke vereisten;
- Opvolging door middel van het versturen van aangetekende brief- en e-mailcommunicatie;
- Jij bepaalt de reden voor delinquentie en vindt intern oplossingen in samenwerking met andere afdelingen;
- Je schat de mogelijke risico’s in en bespreekt proactief voorstellen om de situatie te verhelpen en je bereidt risico beperkende acties voor, in samenwerking met de teamlead en de klant;
- Administratieve taken, zoals betalingstoewijzing, versturen van brieven en beantwoorden van inkomende vragen, opvolgen van de BKR-registratie.
Functie-eisen
Jouw probleemoplossend vermogen, communicatievaardigheden en organisatievaardigheden zijn belangrijke competenties om deze functie tot een succes te maken. Je bent flexibel en kunt goed onderhandelen. We maken graag kennis met je als je aan onderstaande punten voldoet:
- Een afgeronde MBO-HBO opleiding in een financiële richting;
- Accuraat en gestructureerd werken is jou niet vreemd;
- Aantoonbare ervaring in de zakelijke dienstverlening, bij voorkeur op het gebied van finance en incassowerkzaamheden;
- Jij hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
- Beheersing van de Franse taal in woord en schrift is een must.
Aanbod
Naast goede arbeidsvoorwaarden bieden wij jou persoonlijke ontwikkeling, je gewaardeerd voelen en lekker in je vel zitten. We streven naar blije medewerkers én tevreden klanten. Op ons kantoor kom je daarom terecht in een fijne werkomgeving met veel ruimte voor eigen initiatief en flexibiliteit. Samen werken we aan de beste service voor onze klanten.
Inlichtingen
Mathijs Jurjens 038 – 423 97 42 / 06 – 239 982 13
Sollicitatie
Mathijs Jurjens 038 – 423 97 42 / 06 – 239 982 13