Vacature

Klantenservice Medewerker Sales en Retentie – Rotterdam

Deze organisatie is een Agile organisatie die bouwt aan de toekomst van verzekeren. Dit doen wij met de nieuwste industrie trends en technologieën. Ze dagen de status quo uit en slaan complexiteit plat voor eenvoud. Met een puur digitaal businessmodel gaan zij ervoor om digitaal onverslaanbaar te zijn.

Waarom? Om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Zij werken ‘data driven’ en creëren geweldige customer journeys. Samen krijgen ze het voor elkaar. Met een ‘open mind’, een slimme en flexibele scale-up organisatie en onze klantobsessie. Zodat al hun klanten onbezorgd kunnen genieten van alle avonturen van het leven.

Solliciteer direct!

Introductie

Deze organisatie is een Agile organisatie die bouwt aan de toekomst van verzekeren. Dit doen wij met de nieuwste industrie trends en technologieën. Ze dagen de status quo uit en slaan complexiteit plat voor eenvoud. Met een puur digitaal businessmodel gaan zij ervoor om digitaal onverslaanbaar te zijn.

Waarom? Om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Zij werken ‘data driven’ en creëren geweldige customer journeys. Samen krijgen ze het voor elkaar. Met een ‘open mind’, een slimme en flexibele scale-up organisatie en onze klantobsessie. Zodat al hun klanten onbezorgd kunnen genieten van alle avonturen van het leven.

Organisatie

Bij deze organisatie is een informele werksfeer, helpt iedereen elkaar, zijn we met zijn allen keihard bezig om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Sluit je aan bij ons dynamische sales en retentie team en help mee om onze klanten te behouden en te verbinden met ons merk. 
In deze veelzijdige functie werk je samen met enthousiaste collega’s en denk je mee over hoe we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. Je mag meedenken over leuke acties en het verbeteren van service, met als doel onze klanten tevreden te houden. Samen maken we het werk niet alleen effectiever, maar ook leuker!

Wat breng je mee?

Hoe ziet jouw dag eruit als klantenservicemedewerker bij het sales en retentieteam

Je begint de dag met je team in een gezamenlijke stand-up, hierin bespreek je de doelen voor vandaag en wordt teruggekeken naar gisteren.
Wat ging goed, welke successen zijn er gisteren geboekt, wat kan beter, leuker en hoe maak je nog meer lol met elkaar.
Daarna ga je bellen of chatten met klanten. 

Zo zorgen jullie er als team met zijn allen voor dat onze service steeds beter wordt en deze organisatie de beste online verzekeraar van Europa wordt.

Functie-eisen

Je bent leergierig en blijft jezelf uitdagen om verder te ontwikkelen. Je kan snel schakelen en bewaart de rust voor de klant. Daarnaast ben je communicatief sterk en in staat om complexe verzekeringsproductinformatie te vertalen naar de klant. Je bent gedreven om klanten te helpen en adviseren, je bent daarbij positief en kan je goed inleven in de situatie van de klant. Daarnaast zie je ook commerciële kansen en benut je deze.

Je luistert goed en je kunt begrip tonen voor de situatie bij de klant, je zorgt ervoor dat de klant zich gehoord en begrepen voelt. Je bedenkt snel en effectief een oplossing zodat de klant tevreden blijft. Je hebt de overtuigingskracht om klanten te behouden en je kunt duidelijk en helder vertellen waarom deze organisatie de beste keuze is. Je anaylseert problemen, snel en grondig en werkt oplossingsgericht. Je blijft geduldig en kalm.

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Minimaal 24 uur per week (flexibel) beschikbaar, ook 1 keer per week in de avond (bij avonddiensten werk je vanuit huis);
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • WFT Basis en Schade Particulier afgerond of bereid dit op onze kosten te behalen;
  • Ambitie, het uitoefenen van een extra skill na het behalen van je WFT’s is een must;
  • Beschikbaar op de maandagen, woensdagen en vrijdagen is een sterke pré.

Aanbod

  • Een salaris tussen € 2885- en € 3300, – ;
  •  50% thuiswerken, 50% op kantoor;
  • Reiskosten vergoeding 0,23 cent/km;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Donderdagmiddag borrel, voetbaltafel en pingpong voor ontspanning;



Inlichtingen

Jan Nederpel / Chazz Garewal

038-4239742 

06-51565418 of 06-23998213

Sollicitatie

Jan Nederpel / Chazz Garewal

038-4239742 

06-51565418 of 06-23998213

Solliciteer direct op de functie:

Ben je enthousiast geworden? Stuur je motivatie en CV naar ons op en wellicht kunnen we elkaar binnenkort ontmoeten!

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max MB)
GIF, PNG, JPEG (max MB)

Contactgegevens


CAPTCHA code

Inlichtingen

Jan Nederpel / Chazz Garewal

038-4239742 

06-51565418 of 06-23998213

Sollicitatie

Jan Nederpel / Chazz Garewal

038-4239742 

06-51565418 of 06-23998213

Heb je vragen?

Stel ze gerust!