Vacature

klantenservicemedewerker schade – Rotterdam

Deze organisatie is een Agile organisatie die bouwt aan de toekomst van verzekeren. Dit doen wij met de nieuwste industrie trends en technologieën. Ze dagen de status quo uit en slaan complexiteit plat voor eenvoud. Met een puur digitaal businessmodel gaan zij ervoor om digitaal onverslaanbaar te zijn.

Waarom? Om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Zij werken ‘data driven’ en creëren geweldige customer journeys. Samen krijgen ze het voor elkaar. Met een ‘open mind’, een slimme en flexibele scale-up organisatie en onze klantobsessie. Zodat al hun klanten onbezorgd kunnen genieten van alle avonturen van het leven.

Solliciteer direct!

Introductie

Deze organisatie is een Agile organisatie die bouwt aan de toekomst van verzekeren. Dit doen wij met de nieuwste industrie trends en technologieën. Ze dagen de status quo uit en slaan complexiteit plat voor eenvoud. Met een puur digitaal businessmodel gaan zij ervoor om digitaal onverslaanbaar te zijn.

Waarom? Om de beste online verzekeraar van Europa te worden. Zij werken ‘data driven’ en creëren geweldige customer journeys. Samen krijgen ze het voor elkaar. Met een ‘open mind’, een slimme en flexibele scale-up organisatie en onze klantobsessie. Zodat al hun klanten onbezorgd kunnen genieten van alle avonturen van het leven.

Organisatie

Op het moment dat een schade zich voordoet ben jij samen met je collega’s het eerste en belangrijkste aanspreekpunt voor onze klant. Je luistert naar de klant, stelt de klant gerust ondertussen verzamel je alle benodigde informatie om de klant zo goed mogelijk verder te helpen. 

Je luistert naar de behoefte van de klant en speelt hierop in. We wachten niet af, maar we pakken signalen op en gaan hiermee aan de slag. Met jouw verantwoordelijkheidsgevoel voor onze klanten en collega’s ben je iedere dag bezig met beter worden!

Wat breng je mee?

Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het zo goed mogelijk beantwoorden van vragen en verzoeken van onze klanten. 

Je helpt onze klanten met al hun verzekeringszaken via chat, telefoon en webcare en zorgt ervoor dat klanten positief verrast worden. In het geval van een schade zorg je voor een correcte afhandeling. Je begeleid de klant bij het online regelen van zaken rondom hun schade. 

Dagelijks ben je bezig met klanttevredenheid, behoud van de klant  en een commerciële kans laat je niet voorbjjgaan, die benut je.  

Binnen jouw team heb je alle ruimte om met jouw ideeën aan de slag te gaan om onze dienstverlening te verbeteren. 

Je werkt hierbij goed en graag samen met anderen, een echte teamplayer dus.  Daarnaast ben je bezig met de innovatie van deze organisatie.

Je leert veel over online toepassingen, verzekeringen en wetgeving rondom het schadeproces. 

Jouw ontwikkeling staat voorop, wij zorgen voor goede begeleiding zodat jij het beste uit jezelf kan halen en hiermee de klant steeds beter kan helpen.

Functie-eisen

Je bent leergierig en blijft jezelf uitdagen om verder te ontwikkelen. 
Je kan snel schakelen en bewaart de rust voor de klant. 
Daarnaast ben je communicatief sterk en in staat om complexe verzekeringsproductinformatie te vertalen naar de klant. 
Je bent gedreven om klanten te helpen en adviseren, je bent daarbij positief en kan je goed inleven in de situatie van de klant. 

Daarnaast zie je ook commerciële kansen en benut je deze.

  • Minimaal MBO4/HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 24 uur per week (flexibel) beschikbaar, ook 1 keer per week in de avond;
  • Ervaring als telefonische klantenservicemedewerker, minimaal 1.5 jaar;
  • Ervaring binnen de verzekeringswereld is een pré;
  • Een goede beheersing van Nederlands en Engels in woord en geschrift;
  • WFT Basis en Schade Particulier afgerond of bereid dit op onze kosten te behalen;
  • Ambitie, het uitoefenen van een extra skill na het behalen van je WFT’s is een must;
  • Beschikbaar op de maandagen, woensdagen en vrijdagen is een sterke pré.

Aanbod

  • Een salaris tussen € 2885- en € 3300, -;
  • 8,33% vakantiegeld;
  • Thuiswerkvergoeding;
  • Donderdagmiddag borrel, voetbaltafel en pingpong voor ontspanning;
  • Een online leeromgeving waar je gratis en voor niets jezelf kan ontwikkelen;
  • Wft Basis en Wft Schade Particulier worden volledig vergoed;
  • Reiskosten vergoeding 0,23 cent/km.

 

Inlichtingen

Jan Nederpel / Salim Havers

038-4239742 

06-51565418 of 06-51417356

Sollicitatie

Jan Nederpel / Salim Havers

038-4239742 

06-51565418 of 06-51417356

Solliciteer direct op de functie:

Ben je enthousiast geworden? Stuur je motivatie en CV naar ons op en wellicht kunnen we elkaar binnenkort ontmoeten!

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max MB)
GIF, PNG, JPEG (max MB)

Contactgegevens


CAPTCHA code

Inlichtingen

Jan Nederpel / Salim Havers

038-4239742 

06-51565418 of 06-51417356

Sollicitatie

Jan Nederpel / Salim Havers

038-4239742 

06-51565418 of 06-51417356

Heb je vragen?

Stel ze gerust!