Vacature

Telefonist / Administratief Medewerker Inkomensverzekeringen – 's-Gravenhage

Voor een opdrachtgever in de omgeving van Den Haag zijn we zoekende naar een telefonist/administratief medewerker. Het bedrijf opereert in de verzekeringsbranche en staat bekend om zijn mensgerichte aanpak en informele werksfeer. Sinds 2012 werkt het samen met de beste verzekeringsadviseurs aan een verzekerd Nederland waar het draait om de mens. Innovatie en persoonlijke aandacht staan centraal in hun samenwerking met partners en klanten. Het specialistische team richt zich op het waarmaken van de beloftes van de adviseurs aan hun relaties.

Solliciteer direct!

Introductie

Voor een opdrachtgever in de omgeving van Den Haag zijn we zoekende naar een telefonist/administratief medewerker. Het bedrijf opereert in de verzekeringsbranche en staat bekend om zijn mensgerichte aanpak en informele werksfeer. Sinds 2012 werkt het samen met de beste verzekeringsadviseurs aan een verzekerd Nederland waar het draait om de mens. Innovatie en persoonlijke aandacht staan centraal in hun samenwerking met partners en klanten. Het specialistische team richt zich op het waarmaken van de beloftes van de adviseurs aan hun relaties.

Organisatie

Ben jij iemand met een luisterend oor? Ben je graag in contact met mensen en vind je het een uitdaging om iedereen zo goed mogelijk te helpen? Wil je graag werken bij een mensgericht bedrijf met een informele werksfeer? Dan ben jij de nieuwe collega die wij zoeken!

Wat breng je mee?

Als telefonist/administratief medewerker help je verzekeringsadviseurs vol enthousiasme telefonisch verder met hun vragen. Jij bent representatief en communicatief sterk, waardoor je een super goede eerste indruk achterlaat bij iedereen die je spreekt. Jij stelt de juiste vragen en zorgt dat verzekeringsadviseurs de juiste collega aan de telefoon krijgen zodat ze snel geholpen zijn en verder kunnen. Daarnaast houd je de algemene e-mail overzichtelijk en voer je licht verzekeringstechnisch werk uit.

Dit doe je in contact met verzekeringsadviseurs en je collega’s die net als jij altijd klaar staan om een extra stap te zetten. Zie je iets om op te pakken of heb je een goed idee, voor jouw input is alle ruimte. Zo kun jij jouw eigen baan vormgeven in een omgeving waar jij je helemaal thuis voelt.

Functie-eisen

  • MBO werk- en denkniveau;
  • Affiniteit met verzekeringen;
  • WFT Basis en zakelijk of bereid deze te halen;
  • Zorgvuldigheid;
  • Besluitvaardigheid en communicatieve vaardigheden;
  • Een proactieve houding;
  • Woonachtig in de omgeving van Den Haag;
  • Pluspunt: ervaring als telefonist of administratief medewerker.

 

Aanbod

  • Functie voor 32-40 uur per week;
  • Salaris tussen € 2.552 en € 3.827 (op basis van 40 uur) afhankelijk van jouw ervaring;
  • 13e maand die maandelijks wordt uitgekeerd bij je salaris;
  • Ruime opleidingsmogelijkheden;
  • Persoonlijk ontwikkelingsbudget;
  • Een goed geregeld pensioen;
  • Hybride werken.

 

Inlichtingen

Salim Havers 038-4239742

06-51417356

Sollicitatie

Salim Havers 038-4239742

06-51417356

Solliciteer direct op de functie:

Ben je enthousiast geworden? Stuur je motivatie en CV naar ons op en wellicht kunnen we elkaar binnenkort ontmoeten!

Persoonsgegevens

Man Vrouw
PDF, DOC, DOCX (max MB)
GIF, PNG, JPEG (max MB)

Contactgegevens


CAPTCHA code

Inlichtingen

Salim Havers 038-4239742

06-51417356

Sollicitatie

Salim Havers 038-4239742

06-51417356

Heb je vragen?

Stel ze gerust!