Introductie
Krijg jij energie van het goed en volledig adviseren van klanten? Heb je ervaring met verzekeringen en/of klantcontact? En wil je werken bij een echte ‘great place to work’? Dan hebben wij dé baan voor jou!
Organisatie
De afdeling Klantsupport speelt een cruciale rol in het succes van deze opdrachtgever.
Samen met de collega’s vanuit de winkels is Klantsupport verantwoordelijk voor commerciële groei en het ‘boven verwachting verlenen van service’ van de klanten.
Voor dit team zoeken wij talentvolle teamspelers (met veel speelminuten).
Functie
Als particulier adviseur op de afdeling Klantsupport ben je van alle markten thuis.
Je bent een betrokken en deskundig aanspreekpunt voor de (potentiële) particuliere klanten. Goed verzekeren begint bij het in kaart brengen van de risico’s. Je adviseert relaties over het voorkomen, beperken en zo nodig verzekeren van deze risico’s.
Met een snelle, praktische oplossing of een advies voor de lange termijn. Net wat de klant op dat moment nodig heeft. Jouw werkzaamheden voer je voornamelijk telefonisch uit. Je bent de stem van ons bedrijf! Ook beantwoord je klantvragen die per e-mail binnenkomen en sta je open voor nieuwe communicatiemiddelen. Je bent bereikbaar en toegankelijk voor klanten en voor collega’s.
Want samen bereiken we meer!
Je werkt in een team van ongeveer 35 spelers en staat onder aanvoering van een teamleider. Bij Klantsupport staat het teamresultaat voorop, waarbij de teamleider in de dagelijkse aansturing rekening houdt met jouw specifieke talent bij het team.
Functie-eisen
- Je bent klantgericht, je hebt een ondernemende instelling en je vindt het een uitdaging om te scoren!
- Je toont oprechte interesse in anderen en je denkt in mogelijkheden. Je ziet commerciële kansen, bent oplossingsgericht en zit vol energie. Tegelijkertijd zijn integriteit en betrouwbaarheid voor jou belangrijke kernwaarden.
- Naast specifieke verzekeringsdiploma’s vinden we de juiste instelling erg belangrijk. Je wilt de functie je graag eigen maken en stelt je proactief op. Ga je aan de slag? Dan investeren wij graag in de vereiste opleidingen. Wel vragen we ook wat van jou. Klantbediening, een flexibele instelling en het enthousiasme om je de functie snel eigen te maken.
Verder vragen we:
- MBO werk- en denkniveau;
- Ervaring in een klantgerichte, commerciële omgeving;
- Wft Basis diploma;
- Wft Schade Particulier diploma (of bereid deze te halen);
- Wft Schade Zakelijk diploma (of bereid deze te halen).
Aanbod
Nedec biedt je een uitdagende en afwisselende functie in een snel ontwikkelende organisatie.
Ook krijg je:
- Een plek in een collegiaal team;
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden, waaronder een dertiende maand;
- Een arbeidsovereenkomst voor één jaar met perspectief voor de toekomst;
- Salaris gebaseerd op het salarissysteem van Univé Oost bestaande uit salarisschalen en periodieken en is afhankelijk van kennis, opleiding en ervaring;
- Arbeidsvoorwaardenkeuzesysteem: tijd voor geld of geld voor tijd;
- Een regeling voor het volgen van diverse opleidingen;
- Een goede pensioenregeling;
- Reiskostenvergoeding en thuiswerkvergoeding;
- Korting op verzekeringen en financieel advies.
Inlichtingen
Jan Nederpel 06-51565418 / 038 – 423 974 2 / 06 – 239 982 13
Sollicitatie
Jan Nederpel 06-51565418 / 038 – 423 974 2 / 06 – 239 982 13